Ένα μάθημα διαφορετικό

           Φτάνοντας στον 21o αιώνα η Ελληνική εκπαίδευση βρίσκεται σε ένα στάδιο ανάπτυξης και εξέλιξης . Ωστόσο, αυτή η διαδικασία διάβασης από το παραδοσιακό σχολείο του 20ου αιώνα στο σύγχρονο του σήμερα μήπως έχει καθυστερήσει αρκετά; 


    Πολλά μαθήματα στο ελληνικό σχολείο γίνονται με το λάθος τρόπο. Η διαδικασία εκμάθησης είναι περιορισμένη και γίνεται κατά βάση σε θεωρητικό επίπεδο. Μοναδικός στόχος είναι η καλύτερη απόδοση των μαθητών στις εξετάσεις. Κάθε μαθητής ξυπνάει καθημερινά πηγαίνοντας στο σχολείο για να παρακολουθήσει ακόμα ένα βαρετό μάθημα, να βομβαρδιστεί με νέες πληροφορίες, να κρατήσει σημειώσεις και να φύγει με ένα φόρτο ασκήσεις, συνεχίζοντας στον ίδιο ρυθμό για τις υπόλοιπες ώρες. Φεύγοντας από τον σχολικό χώρο μαθητές και καθηγητές αποχωρούν κουρασμένοι και απογοητευμένοι εν μέρει από μια ακόμη δύσκολη μέρα γεμάτη απαιτήσεις.  



Το 6ο λύκειο Καλλιθέας κάνει το πρώτο βήμα στο χώρο του πειραματισμού...
Το μάθημα της Χημείας πλέον δεν μένει προσκολλημένο στο θεωρητικό κομμάτι των ασκήσεων και των εργασιών αλλά με τη βοήθεια του καθηγητή οι μαθητές του Λυκείου έρχονται σε επαφή με τη πραγματική χημεία, των πειραμάτων και των παρατηρήσεων.













Μέσω αυτού του τύπου εκπαίδευσης όλοι μπορούν να έχουν μια πιο διεισδυτική ματιά σε όσα μαθαίνουν σε σχέση με το μάθημα και να αντιλαμβάνονται άμεσα τη διαδικασία αυτή, πράγμα το οποίο μόνο με ασκήσεις και φυλλάδια θα ήταν αρκετά δύσκολο. 


 Ωστόσο, η χημεία δεν είναι το μόνο μάθημα που πραγματοποιούνται πειράματα. Στο μάθημα των φυσικών πόρων γίνονται εξίσου ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, μια από αυτές ήταν μάλιστα η ανάλυση της οξύτητας (pH) του χώματος του κήπου. 
















Χρέος όλων μας και της Ελληνικής πολιτείας είναι η αναβάθμιση των σχολείων μας και η εισαγωγή νέων μεθόδων που θα θα προσφέρουν την καλύτερη μαθησιακή εμπειρία στους μαθητές.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις