"Τα μαθητικά"

22-12-2012.
 Και ναι,αγαπητοί μου αναγνώστες είμαι ακόμα ζωντανή. Μαζί με το τέλος του κόσμου όμως, χθες ήρθε και η τελευταία μέρα της σχολικής χρονιάς για το έτος 2012 και η αλήθεια είναι ότι περιμένω τη νέα χρονιά πώς και πώς. Ένα αισιόδοξο και ελπιδοφόρο συναίσθημα με κατακλύζει όταν σκέφτομαι τον καινούργιο χρόνο.Τόσα πολλά να κάνω, να πω, να μάθω, να αντικρίσω για πρώτη φορά που νιώθω σαν μικρό παιδάκι την πρώτη του φορά σε λούνα παρκ με υπερβολική ζάχαρη στον οργανισμό του. Μέχρι να έρθει όμως το νέο έτος έχουμε να γιορτάσουμε την πιο γλυκιά γιορτή του χρόνου, τα Χριστούγεννα! Τα σχέδιά μου απλά, εγώ και η οικογένειά μου σε ένα ατελείωτο φαγοπότι και έπειτα βόλτα με τις αγαπημένες μου φίλες.Can't wait! Αυτό που θέλω να σας ευχηθώ είναι Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά, να περάσετε πολύ όμορφα ό,τι και αν κάνετε και να σας προτείνω φέτος να αφήσετε την μαγεία των Χριστουγέννων να σας αγγίξει γιατί ποτέ δεν ξέρετε τι θα συναντήσετε στο δρόμο σας!

Καληνύχτα..
J

Σχόλια

  1. Νάσαι καλά, Γιάννα, με τις σύντομες, τρυφερές σου αναρτήσεις! Αν και η χρονιά είναι δύσκολη για σας, τα παιδιά της Τρίτης, εσύ κρατάς την ψυχραιμία σου πάντα. Βρίσκω κι εγώ την αφορμή να σας ευχηθώ ιδιαίτερα, η Χρονιά αυτή να φέρει μια δίκαιη ανταμοιβή για τους κόπους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές γιορτές, J, αν και απ' ό,τι μου φαίνεται έχεις βρει τον τρόπο σου να τις κάνεις ωραίες. Χαίρομαι για την αισιοδοξία σου που διατηρείς σε δύσκολες μέρες και θα χαρώ ακόμα περισσότερο αν βρούμε τους τρόπους να τη συνδυάσουμε με το άπλωμα του χεριού σε όποιον το έχει ανάγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιό μας στοχεύει στη συμμετοχή, τη συζήτηση, την ανταλλαγή, την έκφραση απόψεων και ιδεών, γι' αυτό και τα σχόλιά σας είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτα:-)

Δημοφιλείς αναρτήσεις