"Τα μαθητικά"

Πόσο γρήγορα πέρασε και αυτή η χρονιά! Σαν χθές ήταν που για ακόμη μια φορά το καλοκαίρι τελείωσε και εγώ ξαναγύρισα στον πολυαγαπημένο μου σχολείο,μέσα σε αυτό που χάρηκα,στεναχωρήθηκα,κουράστηκα και βαρέθηκα,γνώρισα καινούργια ατόμα και έχασα άλλα.Τόσα πολλά τα συναισθήματα της δευτέρας λυκείου που νομίζω πως θα με στιγματίσουν.Φυσικά και υπήρχε αρκετό διάβασμα μεσα σε όλο αυτό το εφηβικό δράμα,αν και νομίζω πως κράταω τις περισσότερες δυνάμεις για του χρόνου. Ελπίζω να είμαι αρκετά τυχερή ώστε του χρόνου να σου κρατάω παρέα και να μοιράζομαι μαζί σου όλες τις σχολικές μου εμπειρίες. Α!και κάτι τελευταίο πέρασα πολύ ωραία γράφοντας για σένα μου έδωσε δύναμη να συνεχίσω.

J

Σχόλια

  1. Όντως σαν χθες ήταν που ξεκινούσαμε με <> το σχολείο και τώρα φτάσαμε στις εξετάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ξανάερθει και η επόμενη χρονιά μην χαλιέστε!!Απλά να την ευχαριστηθείτε γιατί είναι η τελευταία της καριέρας σας και μην πέσετε με τα μούτρα στις πανελλαδικές!!Όλα με μέτρο!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιό μας στοχεύει στη συμμετοχή, τη συζήτηση, την ανταλλαγή, την έκφραση απόψεων και ιδεών, γι' αυτό και τα σχόλιά σας είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτα:-)

Δημοφιλείς αναρτήσεις